vrijdag 11 januari 2013

New in | Sales

Dat fijne gevoel als je een prachtig kledingstuk tegenkomt tijdens de solden, dat perfect zit en waar je ook nog eens korting voor krijgt, wie kent dat nu niet? Ge-wel-dig. Tijdens deze sales kwam ik enkele leuke items tegen, die nu lekker gezellig in mijn kledingkast hangen te wachten tot ik ze aantrek. Oh wacht, ik heb er ondertussen al eentje aan gehad, omdat ik er gewoon helemaal verliefd op ben! Overigens heb ik niet alleen dingen gekocht die afgeprijsd waren... Op de een of andere manier gebeurt het wel eens ( lees: regelmatig ) dat ik thuis kom met dingen uit de nieuwe collectie. Oops! Ik veronderstel dat ik echter niet de enige ben, en aangezien de prijs deze keer ook niet echt hoog was, kon ik het niet laten om het toch mee te nemen. Benieuwd naar wat ik gekocht heb? Lees dan snel verder!




Dit roze topje heb ik gekocht bij Hollister. Het was alweer enkele maanden geleden dat ik er nog geweest was, aangezien de winkel bij een winkelcentrum hoort waar ik eigenlijk bijna nooit meer kom. Het leek me een goed moment om nog eens langs te gaan tijdens de solden. Ik vind kledingstukken met kant sowieso vaak erg mooi, en roze blijft gewoon een leuke kleur!



Deze trui komt ook van bij Hollister. Ik vind het jammer dat de foto's de kleuren wat vervormen, zo lijkt hij in het echt nog iets roder. Maar goed, dat is helaas iets waar je niet omheen kan als je elke dag maar thuis bent wanneer het al bijna donker is. De trui valt vrij ruim, en zit goed dus dat is fijn!


Ahw, dikke liefde! Ik ben zo blij met dit truitje! Deze zullen jullie waarschijnlijk nog wel eens in een outfit zien voorbijkomen, want ik vind het gewoon erg fijn om te dragen. Ik zat nog een beetje te twijfelen over de maat, een medium was er namelijk niet meer, maar dit zag er ook goed uit, dus ging het mee naar huis.


Deze twee topjes komen van Esprit. Ik had 50% korting, en aangezien je zo'n basic topjes altijd wel kan gebruiken, besloot ik ze ook mee te nemen. Ik kocht daar ook nog een nieuwe donkere jeans, maar aangezien ik die echt niet goed op de foto kreeg met het slechte licht, heb ik die maar achterwege gelaten.

Vlak voor de kerstvakantie kocht ik ook nog een rokje, een truitje met kant en een gilet, maar daar ben ik foto's van vergeten maken. Ik had ze aan op Kerst, en aangezien ik er erg blij mee ben, laat ik die misschien ook wel eens zien in een outfit.

Heb jij nog leuke dingen gekocht tijdens de sales? Laat het achter in de comments! Ik ben zelf heel blij met mijn aankopen.

(Let op: op mijn beeldscherm worden de kleuren veel minder goed weergegeven dan op mijn iPad en andere pc's waar op ik het getest heb. Bij mij zagen ze er normaal uit, terwijl de foto's op de andere computers enorm fel waren, zodat de rode trui bijna oranje was. Ik heb alle kleuren aangepast naar de andere beeldschermen, zodat het daar nu redelijk normaal lijkt. Echter zie ik mijn foto's nu zelf heel sober, dus moest je dit ook hebben mag je dat altijd laten weten! Ik vind het namelijk heel irritant en weet niet hoe ik dat moet oplossen :') )

- Aurelie

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie items zeg!

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie trui heb je gekocht! En je foto's zijn ook erg mooi!

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie aankopen, krijg zelf ook zin om te gaan shoppen.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We all love sale! Het witte truitje met kant is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankoopjes. De sale is altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke aankopen! sale is altijd heeel leuk! ik vind die kanten ook heel mooi! je hebt van die basic's die net iets anders zijn dan normaal!
    En welk letterype gebruik je in je header en in het eerste plaatje? Die is echt heel leuk! & i like your blog! ik ga je volgen (: Liefs Nina.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik denk dat die van de header Sweetly Broken is, en die van deze post Windsong. & super dat je mijn blog wil volgen! :)

      Verwijderen
    2. Ik zie nu pas dat je nog had gereageerd! maar dankjewel! ik ben namelijk al heel lang op zoek naar een mooi lettertype, of een goede site voor een mooie header! Thanksss&Liefs!

      Verwijderen
  7. Dat witte shirtje is heel leuk! En wat maak je mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blog! Ik volg je!
    Ik zou het leuk vinden als je ook eens een kijkje neemt op mijn blog! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een fijne sale aankoopjes!

    http://www.stylememories.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, daar maak je me echt blij mee!