donderdag 9 mei 2013

Info | What is my blog about?

Hoi allemaal! De laatste tijd merkte ik zelf dat het niet echt duidelijk is waar mijn blog nu eigenlijk over gaat. Ik blogde een beetje over vanalles en nog wat. Omdat het fijner is enkele thema's te hebben, heb ik besloten om de posts onder te verdelen in 4 duidelijke categorieën  Dat is waarschijnlijk iets handiger voor diegenen die mijn blog bezoeken! Mijn blog is duidelijk een lifestyle blog, waar je heel wat posts kan lezen over de volgende categorieën: personal, photography, food en travel. Deze labels vind je ook terug in de zijbalk. Over 'food' heb ik eigenlijk nog bijna nooit geblogd, wat eigenlijk best vreemd is als je mij kent. Aurelie en eten, dat gaat heel goed samen. Natuurlijk wil ik niet moddervet worden, dus probeer ik wel gezond te doen haha. Met de nadruk op 'probeer', want helaas zijn veel lekkere dingen heel ongezond. Anyway, vanaf nu zal ik dus ook hierover posten. Ik heb namelijk al enkele leuke ideetjes! En is het jullie al opgevallen dat ik vaker begin te bloggen? Het is dan ook gewoon leuk om te doen... Stay tuned voor mijn verdere posts! Wil je op de hoogte blijven van mijn updates? Klik dan hier om mijn blog te volgen met bloglovin.


Bron: Weheartit

5 opmerkingen:

  1. Beautiful photos!
    www.rsrue.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd naar wat voor foodies je gaat plaatsen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit vind ik alvast heel duidelijk, bedankt voor de info :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leukkk! ik vind de foto mooi die je erbij hebt gedaan! en ik vond het niet erg dat je 'maar een beetje over vanalles blogde' hihi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind food altijd heel leuk om te lezen dus hoop dat je daar wat mee kan! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, daar maak je me echt blij mee!