zaterdag 23 november 2013

Personal | Sieraden wishlist

Als er iets is waar ik het meest naar kijk bij webshops, dan zijn het wel sieraden. Voor kleding ga ik nog steeds het liefst naar de winkel zelf, maar als het op sieraden aankomt vind ik het heerlijk om online op zoek te gaan naar mooie dingen. Eigenlijk heb ik nog niet zo veel armbandjes, dus vind ik dat ik mijn collectie best wat mag aanvullen! Deze 3 vind ik erg leuk en ik zou er dan ook niets op tegen hebben moesten ze binnenkort aan mijn arm hangen. Sieraden zijn trouwens ook leuk om als cadeautje te krijgen (vind ik zelf), dus als je niet weet wat je met Kerstmis aan  je moeder, zus, vriendin, ... kan geven, moet je zeker eens een kijkje nemen op één van de webshops. Er zijn tal van leuke sieraden te vinden. Hieronder vind je 4 van mijn favorieten!


  • Infinity armband, Ohsohip.nl, € 5,95 - Hoewel infinity armbandjes al lang te koop zijn, heb ik er nog steeds geen in mijn bezit. Toch vind ik ze erg leuk! Er zijn zoveel leuke kleurtjes dat ik het moeilijk vond er eentje uit te kiezen, maar dit vond ik toch de mooiste.
  • Horloge White & Gold, Jewelryz.nl, € 12,95 - Om eerlijk te zijn draag ik al jaren geen horloge meer. Eigenlijk lijkt het me toch wel handig er één te hebben. Bij Jewelryz verkopen ze er een aantal in leuke kleurtjes! Ik twijfel eigenlijk nog steeds of ik de gekleurde variant niet leuker vind...
  • Armbandje 'Gold Love', Sieradenkistje.nl, € 5,95 - Ik heb nog geen gouden armbandjes, tijd dus om daar verandering in te brengen met dit schattige armbandje!
  • Armbandje Golden Feather Red, Jewelryz.nl, € 3,95 - Juwelen met veren vind ik meestal erg leuk, zo ook dit armbandje! Ook dit is verkrijgbaar in verschillende kleuren. Rood vind ik er erg leuk bij staan, plus het is eens iets anders dan wit of zwart.

Draag jij graag sieraden?

Liefs,
Aurelie

7 opmerkingen:

  1. Ik hou van dit soort sieraden, vooral die leuke kleine bandjes, die kan je zo leuk combineren met elkaar! :) Het horloge is ook echt heel erg mooi!! :) Ik draag zelf ook graag sieraden, veel ringetjes en ik draag altijd standaard 1 armbandje :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sieraden, die horloge heb ik al en ik vind hem zelf erg mooi en fijn. Op Ebay kun je die horloge ook kopen, maar dan echt veel goedkoper. volgens mij had ik hem toen voor ongv 4 euro

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze supermooi! een halskettinkje echter mogen ze me ook altijd cadeau doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie sieraden! Vooral nummer drie is helemaal mijn stijl! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie armbandjes/horloge! Persoonlijk houd ik niet zo van goud, maar ik moet zeggen dat ik nummer 4 wel heel erg leuk vind! Over het algemeen draag ik niet veel sieraden: alleen een horloge en een armband.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, daar maak je me echt blij mee!