woensdag 27 november 2013

Personal | Tip: gratis Volume Vertige mascara bij Yves Rocher

Afgelopen week kwam ik een aanbieding tegen die ik absoluut met jullie moet delen! Deze maand vind je zowel in de Elle als in de Goed Gevoel een bon voor een gratis exemplaar van de Volume Vertige mascara van Yves Rocher ter waarde van 19,90. Ik ben hem zelf al gaan halen in de winkel en ben erg benieuwd hoe hij gaat uitpakken. Ik koop namelijk zelf altijd een budget variant, zoals bijvoorbeeld de NYC Big Bold mascara, dus ben ik wel benieuwd of deze een beter resultaat zal geven. Toen ik de mascara ging afhalen in de winkel, kreeg ik zelfs nog een zakje met verschillende samples mee én een tijdelijke klantenkaart voor 2 maanden waarmee ik 50% korting krijg op alle producten. Sounds good, right? Helaas denk ik dat deze actie enkel loopt in België, maar dat ben ik niet zeker. Meer info over de actie vind je trouwens op de Facebookpagina van Yves Rocher België

Ben jij van plan gebruik te maken van deze actie?


Bron: klik

7 opmerkingen:

  1. Ik had de bon ook al zien staan, maar moet nog altijd eens bij Yves Rocher geraken, haha. Veel liefs van een naamgenootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wou dat ik in België woonde hahah klinkt echt super!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Alleen ik woon in Nederland maar ben heel erg benieuwd of het een goede mascara is, ik volg je terug trouwens xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh wat een goede deal. Maar om nu speciaal een tijdschrift te kopen, ik weet het niet (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super deal! Echt heel leuk, ga eens proberen of dit een goede mascara is. XoXo Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, daar maak je me echt blij mee!