zondag 4 november 2012

Personal: herfstvakantie


No man needs a vacation so much as the person who has just had one. - Elbert Hubbard

Net als vele anderen in België had ik deze week vakantie. Iets waar ik echt heel hard aan toe was! De laatste weken voor de vakantie waren erg druk, dus ik had echt zin om even uit te rusten. Helaas vliegt zo’n vakantieweek altijd voorbij en geniet ik nu van mijn laatste uurtjes. Vanaf morgen rinkelt de wekker weer vrolijk om 7 uur en zal ik me toch echt uit mijn bed moeten sleuren om naar school te gaan. Gelukkig heb ik deze week hele leuke dingen gedaan, die ik graag even met jullie wou delen!



Zaterdagavond ging ik samen met enkele vrienden naar een halloweenfeestje. Het was erg gezellig, ook heel erg druk. Helaas kreeg ik na een uurtje of twee buikpijn, die niet wou verdwijnen. De volgende dag had ik er nog steeds last van. Gelukkig voelde ik me maandag al een stuk beter!


Dinsdag schreef ik eindelijk mijn eerste blogpost. Ik was al langer bezig met de lay-out, die eerst maar niet lukte zoals ik het wilde haha. Gelukkig ben ik er nu wel tevreden over! Als je nog tips of opmerkingen hebt, mag je die natuurlijk altijd laten weten. Misschien kan ik nog wel enkele dingen verbeteren. 30 oktober is de 'officiële' dag dat ik met deze blog ben begonnen. Ik hoop dat ik hier nog lang mee kan blijven doorgaan en heb er heel veel zin in!


Samen met mijn broer, een vriend van hem en een vriendin van mij zat ik woensdag om kwart voor 8 ’s ochtends al op de trein richting Waver. We waren op weg naar het pretpark Walibi. Het park was helemaal versierd voor Halloween, wat zorgde voor een griezelige sfeer, super! Helaas was het er erg druk en moesten we lang aanschuiven voor attracties. Hierboven zie je de ‘Dalton Terror’, voor mij de ergste attractie die er bestaat. Je wordt 77m omhoog getild en daarna val je van bovenaf gewoon naar beneden. Het voelde alsof mijn maag boven achterbleef, maar ik ben trots dat ik het gedaan heb!


Donderdag maakte ik gezeten op een paardenrug een wandeling van 3 uur door de bossen. De omgeving was echt prachtig. De herfst zorgt altijd voor prachtige kleuren vind ik. Gelukkig is het de hele rit droog gebleven, op een hagelbui na tijdens het laatste halfuur. Ik moet toegeven dat ik de volgende dag toch een beetje stijf was haha.


Zaterdagavond was een typische gezellige familie avond: een lekkere (grote!) pizza en daarna een filmpje. 

Tot hier mijn verslagje van mijn vakantieweek! Buiten al deze dingen heb ik natuurlijk ook nog andere dingen gedaan, zoals uitslapen, tv kijken, blogs lezen en (helaas) ook een beetje voor school moeten werken. Nu ga ik nog even verder kijken naar ‘So you think you can dance’ en daarna kruip ik mijn bedje in. Back to basics...

Hebben jullie leuke dingen gedaan in de vakantie?

- Aurelie

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, daar maak je me echt blij mee!